Restaurace a webové stránky

Webové stránky jsou pro firmy, podniky a organizace velice důležité. Už jsem dříve mluvila o webových stránkách škol a nemocnic, tak dnes bych se ráda podívala na podniky, které jsou velice oblíbené, a to jsou restaurace. Restaurace nebyly důležité jen při covidu, ale i normálně. Restaurace by měly mít webové stránky, které by měli obsahovat nejen kontakty, místo, kde se restaurace nachází, ale i fotografie a nejlépe i jídelní lístek, nápojový lístek či týdenní menu. V nedávné době kvůli covidu mnoho restaurací pozměnily své weby a dodaly k nim rezervační systémy a online objednání jídel, kde se to dá rovnou zaplatit kartou či hotově při dodání. Určitě jste se s takovým systémem restaurací setkali.

www

Dříve to fungovalo i tak, že jste si na webu jídlo objednali a došli jste si ho vyzvednout do výdejního okénka restaurace. Důležité je i na svých webových stránkách informovat zákazníky, pokud restaurace bude zavřena, pokud tam bude společenská akce, hledání nových zaměstnanců či brigádníků nebo nějaké novinky. Novinkami myslím například nové pivo na čepu, nové uspořádání restaurace či postavena terasa nebo nový jídelní lístek. Pokud tedy chcete, aby zákazníci o vás věděli a oblíbili si vás. Dávejte na své stránky fotografie jídel, informujte své budoucí i současné zákazníky. Restaurace budou vždy pro lidi důležité, a pokud mají i skvělé hodnocení, tak není nouze o zákazníky a tím pádem i příjmy.

www

Některé restaurace mají na svých webových stránkách i prostor pro dotazy svých zákazníků, díky kterým s nimi mohou komunikovat a takže tam občas najdete i prostor pro hodnocení restaurace, což je další z mnoha možností, jak na svém webu komunikovat se zákazníky. Využili jste i vy při covidové době online objednání jídla či telefonické a nechali si jídlo dovézt domů nebo jste si ho přišli vyzvednout? Hodnotili jste někdy nějakou restauraci?